maandag 14 juni 2010

Centje

Hallo, hier ben ik weer. Ik had pas een vriendje. Een vriendje op de camping. Die heette Jonas. En die had heel veel speelgoed. Gelukkig mocht ik af en toe met hem en zijn speelgoed spelen. Hij had autootjes. En schepjes. En een ding waar "watie" uit kwam. En we gingen een hut bouwen. Dat was heel leuk. Toen we weg gingen van de camping, wilde ik heel graag de autootjes van Jonas houden. Maar dat mocht niet van Pappa en Mamma. En toen moest ik heel hard huilen. Toen heeft Jonas een mooie tekening voor mij gemaakt van de autootjes. Dat was wel fijn.

Soms moet ik met Pappa en Mamma mee. Pappa moet dan een "werkie" doen zegt Mamma. Hij zit dan achter een apparaat met heel veel knopjes, waar hij dan op gaat drukken. Dan wil ik altijd graag helpen, maar dat mag niet. Op het scherm zie ik dan soms mijzelf terug, dat is wel raar. Soms als Pappa klaar is met zijn "werkie" mag ik "Lala, Pissie en Po" kijken. Joepie!


Mamma zei pas dat we met het bootje gingen varen. En toen moesten we heel lang wachten. Er waren grote mensen die centjes in een apparaat gooiden. Een apparaat met knopjes. En dan kwamen er allemaal gekleurde dingen op het scherm. Druifjes en meloenen. En ook hartjes. Met Pappa mocht ik toen ook even op de knopjes drukken. En toen kwam er met veel gerinkel zomaar een centje uit! Met Pappa heb ik toen gelijk een grote lolly gekocht! En 's avonds moest ik heel hard slapen.

Tot kijkie!

1 opmerking:

  1. Ha die Bas,

    Nou jij maakt maar een hoop interessante dingen mee en je wordt lekker verwend, dat vinden wij wel leuk om te horen.

    Over een poosje (maar dat schiet al weer op) komen we lekker met je spelen.

    groetjes van Nieké en Kyra

    BeantwoordenVerwijderen